1. VISPĀRĪGI NOTEIKUMI UN NOSACĪJUMI
1.1. Azartspēļu organizētājs - sabiedrība ar ierobežotu atbildību “BALTENT”, reģistrācijas numurs: 40203068277, juridiskā adrese: Ģertrūdes iela 12-7, Rīga, LV-1010, Latvija, tālrunis: 63798881 (turpmāk tekstā – SPINS), ir kapitālsabiedrība, kas Latvijas Republikā organizē azartspēles, izmantojot tīmekļa vietni www.spins.lv (turpmāk tekstā - Mājaslapa).
1.2. SPINS ir Latvijā licencēts azartspēļu organizators, kuram 2022. gada 30. jūnijā Latvijas Republikas Finanšu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcija ir izsniegusi licenci Nr.TI-21 Interaktīvo azartspēļu organizēšanai.
1.3. Šie “Spins.lv tīmekļa vietnes lietošanas noteikumi” ir vispārīgi noteikumi un nosacījumi (turpmāk tekstā – Noteikumi), kas ir juridiski saistoša vienošanās starp Mājaslapas lietotāju (turpmāk tekstā – Lietotājs) un SPINS. Noteikumi aizstāj jebkādas citas iepriekšējas vienošanās starp Lietotāju un SPINS.
1.4. Akceptējot šos Noteikumus, Lietotājs apliecina, ka ir iepazinies ar tiem, atzīst tos par sev saistošiem un apņemas tos ievērot. Visi SPINS Mājaslapas noteikumi ir pakļauti šiem Noteikumiem un jebkuru pretrunu gadījumā noteicošie ir šie lietošanas Noteikumi. Zemāk minētie noteikumi, procedūras un politikas ir uzskatāmas par šo Noteikumu neatņemamu sastāvdaļu, tādējādi, piekrītot šiem Noteikumiem, Lietotājs apstiprina visus zemāk minētos noteikumus, tai skaitā, bet ne tikai apstiprina, ka pilnībā tos saprot, pieņem un piekrīt sekojošiem Noteikumiem:
1.5. Lietotājs, neierobežojot savas likumīgās tiesības, apzinās un piekrīt turpmāk minētajam:
1.5.1. Lietotājs izmanto interaktīvo azartspēļu pakalpojumu uz savu risku un atbildību. SPINS mājaslapā pieejamais pakalpojums tiek nodrošināts "tāds, kāds tas ir" – bez jebkāda veida tiešām vai netiešām garantijām.
1.5.2. Lietotājs uzņemas pilnu atbildību par visām darbībām, kas veiktas, izmantojot SPINS Mājaslapā nodrošināto interaktīvo azartspēļu pakalpojumu.
1.5.3. SPINS sistēmā vai tīklā var rasties no SPINS neatkarīgi vai noteikti aizkavējumi. SPINS patur tiesības noteikt aktivitātes rezultātu katrā no tā nodrošinātajiem azartspēļu pakalpojumiem.
1.6. Lietotājs vai jebkura cita persona, kas plāno reģistrēties SPINS mājaslapā, uzņemas pilnu atbildību par to, lai reģistrācija un interaktīvo azartspēļu pakalpojumu izmantošana būtu likumīga valstī vai reģionā, kurā Lietotājs atrodas.
2. VISPĀRĪGĀ DAĻA
2.1. SPINS nodrošina interaktīvos azartspēļu pakalpojumus (turpmāk tekstā – Spēļu pakalpojumi) Mājaslapā.
2.2. Lai piekļūtu un izmantotu SPINS sniegtos pakalpojumus, Lietotājam ir nepieciešams savā vārdā izveidot pie SPINS Spēļu pakalpojumu kontu (turpmāk tekstā – Lietotāja konts).
2.3. Šie Noteikumi attiecas uz jebkuru saturu un pakalpojumiem, ko nodrošina SPINS Mājaslapā, tai skaitā, bet ne tikai, uz saturu, ko SPINS pakalpojumu Lietotājs nosūta vai augšupielādē Mājaslapā (piemēram, attēlus, video), e-pastā, sarakstēs, iekšējās sarakstēs vai čata ziņojumos, kā arī laimestu izmaksām.
2.4. Reģistrācijas laikā atzīmējot “Piekrītu Noteikumiem un Privātuma politikai”, Lietotājs apliecina, ka piekrīt šiem Noteikumiem un Privātuma politikai, atzīst tos par sev saistošiem un apņemas tos ievērot.
3. PAKALPOJUMU APRAKSTS UN PIEDALĪŠANĀS NOSACĪJUMI
3.1. Mājaslapa ir paredzēta interaktīvo azartspēļu pakalpojumu sniegšanai.
3.2. Lietotājam ir jābūt informētam, ka piedāvātās interaktīvās spēles satur veiksmes elementu. Iemaksājot dalības likmi, ir iespējams iegūt laimestu, kas pilnīgi vai daļēji ir atkarīgs no veiksmes gadījuma vai apstākļiem, kuri iepriekš nav zināmi. Veiksmes elementu radīšana ir balstīta uz starptautiski atzītu nejaušu numuru ģeneratoru (RNG) vai live kazino iedalījumā, kur to nosaka kāršu sajaukšana, bumbiņas vai rata iegriešana, kauliņu mešana un citi nejauši ģenerēti notikumu iznākumi, ko nekādā veidā neietekmē SPINS.
3.3. Lietotājs izmanto SPINS pakalpojumus pēc saviem ieskatiem un brīvas izvēles, pilnībā izvērtējot esošos riskus. Lietotājs apzinās un saprot, ka SPINS sniegtie pakalpojumi ir paredzēti vienīgi izklaidei un tie tiek izmantoti tikai izklaides nolūkiem. SPINS pakalpojumu izmantošana jebkādiem citiem mērķiem ir aizliegta.
3.4. Lai izveidotu personīgu SPINS profilu, Lietotājam ir jāpabeidz reģistrācijas process, norādot visu prasīto informāciju par sevi patiesi un pilnīgi.
3.5. Tiesības reģistrēties SPINS Mājaslapā ir tikai personām, kas ir vecākas par 18 gadiem. SPINS ir tiesības pieprasīt lietotājam sniegt pierādījumus par savu vecumu un atteikt piekļuvi pakalpojumiem, ja lietotājs neiesniedz pieprasīto informāciju.
3.6. Akceptējot šos Noteikumus, Lietotājs apliecina, ka:
3.6.1. ir sasniedzis vismaz 18 gadu vecumu;
3.6.2. ir fiziska persona (juridiska persona netiks apstiprināta);
3.6.3. ir rīcībspējīgs;
3.6.4. nedarbojas trešās personas vārdā vai interesēs un ir patiesais labuma guvējs;
3.6.5. izmanto tikai savus personas datus, lai atvērtu Lietotāja kontu;
3.6.6. Lietotāja kontā netiek izmantoti naudas līdzekļi, kuru izcelsmi Lietotājs nevar pamatot, uzrādot izcelsmes dokumentus, vai kuri ir ar prettiesisku izcelsmi;
3.6.7. neizmanto bankas kontu vai bankas norēķinu karti darījumiem, kuru Lietotājs nav autorizēts tiesiski izmantot;
3.6.8. nav jau reģistrēts SPINS Mājaslapā ar aktīvu kontu;
3.6.9. nepārdod vai nedod savus kontus citiem un/vai neiegādājas kontus no citiem Lietotājiem;
3.6.10. Lietotāja konts netiek izmantots, lai tieši vai netieši atbalstītu prettiesiskas darbības;
3.6.11. izmanto pakalpojumu tikai personīgai izklaidei, nevis komerciālos nolūkos vai veidā, kā pelnīt iztiku, tas pats attiecās uz profesionālu vai sistemātisku stratēģiju izmantošanu ar mērķi gūt ilgtermiņa peļņu, izmantojot statistiskās vai matemātiskās priekšrocības.
3.6.12. Lietotājs ir izlasījis, pilnībā sapratis un piekrīt visiem šiem Mājaslapas Noteikumiem.
4. REĢISTRĀCIJA UN KONTA INFORMĀCIJA
4.1. Lietotājam ir jāapstiprina sava piekrišana Mājaslapā izvietotajiem Noteikumiem un Privātuma politikai, pirms viņš var izmantot SPINS Mājaslapas pakalpojumus.
4.2. Lietotājs nedrīkst izmantot SPINS sniegtos pakalpojumus, ja viņš pilnībā nesaprot un/vai nepiekrīt Noteikumiem un to grozījumiem.
4.3. Lai reģistrētos un atvērtu Lietotāja kontu SPINS Mājaslapā, Lietotājam ir jāsniedz šāda personu identificējoša informācija un dati par sevi:
4.3.1. Vārds un uzvārds;
4.3.2. Dzimšanas datums;
4.3.3. Personas kods;
4.3.4. Dzimums;
4.3.5. Konta numurs, no kura tiks veiktas naudas iemaksas likmju izdarīšanai un Spēļu pakalpojumu saņemšanai;
4.3.6. Derīga e-pasta adrese;
4.3.7. Derīgs kontakttālrunis;
4.3.8. Lietotāja vārds un parole;
4.3.9. Apliecinājums, ka ir iepazinies ar Noteikumiem un Privātuma politiku un piekrīt tiem;
4.3.10. Apliecinājums, ka ir sasniedzis vismaz 18 gadu vecumu un sniegtā informācija ir patiesa;
4.3.11. Maksimālā likmes summa, kuru Lietotājs var izdarīt vienā spēlēšanas dienā, vai maksimālā likme, kuru Lietotājs var izdarīt vienā spēlē.
4.4. Lietotājam ir aizliegts izmantot lietotājvārdu vai iesauku, kas var tikt interpretēts kā aizvainojošs, nepieklājīgs, provokatīvs vai neētisks. SPINS ir tiesības jebkurā laikā pieprasīt šāda lietotājvārda maiņu.
4.5. Ja Lietotājs vēlas palielināt Noteikumu 4.3.11. punktā minēto maksimālo likmi, SPINS to palielinās 7. (septītajā) dienā pēc attiecīgā paziņojuma saņemšanas.
4.6. Lietotājs garantē un apstiprina, ka reģistrācijas veidlapā ievadītā informācija ir pilnīga, pareiza un aktuāla. Klienta darījumu attiecību laikā Lietotājs papildina šo informāciju jebkurā brīdī, atbilstoši SPINS pieprasījumam.
4.7. Pēc konta izveides Lietotājam ir jāverificē savs konts, izmantojot vienu no piedāvātajām verifikācijas metodēm.
4.8. SPINS ir tiesības pēc Lietotāja konta reģistrēšanas pieprasīt papildus informāciju, lai novērstu Lietotāja konta izmantošanu nesankcionēti, prettiesiski vai neatbilstoši normatīvo aktu prasībām.
4.9. SPINS ir tiesības pieprasīt Lietotājam pierādījumus par savu vecumu un, drošības nolūkos, liegt piekļuvi Spēļu pakalpojumiem, ja Lietotājs neiesniedz pieprasītos pierādījumus.
4.10. SPINS ir tiesības pieprasīt derīgu personas apliecinoša dokumenta un/vai pašportreta fotouzņēmumu, kā arī konta piederības izziņu neklātienes identifikācijas nolūkos.
4.11. Ja sniegtā informācija ir neprecīza un/vai nepatiesa, SPINS ir tiesības atteikt Lietotāja reģistrāciju vai izslēgt attiecīgo Lietotāju no turpmākas pakalpojumu saņemšanas, kā arī aizturēt kontā esošos līdzekļus.
4.12. SPINS ir tiesības nepārbaudīt Lietotāja kontu un neatvērt SPINS sadaļas lietotnē, ja nav izpildīti kādi no verifikācijas nosacījumiem.
4.13. Lietotājam ir atļauts reģistrēt tikai vienu Spēlētāja kontu, un šis konts ir jāreģistrē personīgi, izmantojot neklātienes identifikāciju. Lietotājam ir aizliegts izveidot vairākus kontus. Ja SPINS atklāj, ka Lietotājam ir vairāki konti, SPINS patur tiesības bloķēt un/vai apvienot šos kontus, attiecīgi atcelt vai apvienot piešķirtos īpašos piedāvājumus, likmes un laimestus.
4.14. Lietotāja konta atvēršanas un lietošanas laikā iegūtie personas dati tiek glabāti saskaņā ar SPINS Privātuma politiku, Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem un Latvijas Republikas saistošajiem starptautiskajiem tiesību aktiem. Šie dati netiek izpausti trešajām personām bez Lietotāja piekrišanas, izņemot gadījumus, kuri paredzēti Latvijas Republikas saistošajos normatīvajos aktos.
5. LIETOTĀJA KONTA SLĒGŠANA VAI IEROBEŽOŠANA
5.1. Lietotājs vēlas slēgt savu kontu pēc savas iniciatīvas:
5.1.1 Jebkurā brīdī Lietotājs var pieprasīt sava konta slēgšanu. Pirms pieprasīto darījumu attiecību izbeigšanas SPINS sagaida notiekošo spēļu aktivitāšu gala rezultātus (ja tādi ir).
5.1.2. Pirms Lietotāja konta slēgšanas pieprasījuma, Lietotājam pašam ir jāveic pieprasījums pēc pilnas līdzekļu izmaksas no Lietotāja konta.
5.1.3. Lietotājam ir jānosūta savs konta slēgšanas pieprasījums, iesnieguma veidā, elektroniski SPINS Klientu atbalsta dienestam uz e-pastu: support@spins.lv no savas Lietotāja kontā reģistrētās e-pasta adreses.
5.1.4. Klientu atbalsta dienests slēdz Lietotāja kontu 1 (vienas) darba dienas laikā.
5.2. Lietotājs vēlas iekļaut sevi pašatteikušo personu reģistrā:
5.2.1. Jebkurā brīdī Lietotājam ir iespēja aizliegt sev dalību Latvijas Republikā organizētajās azartspēlēs, tai skaitā interaktīvo azartspēļu spēlēšanu vai piedalīšanos interaktīvajās izlozēs, un iekļaut sevi Pašatteikušo personu reģistrā (turpmāk tekstā – Reģistrs). Liegums attiecas uz piedalīšanos visās Azartspēļu un izložu likumā minētajās azartspēlēs un interaktīvajās izlozēs. Pieprasījumu, iekļaut sevi Reģistrā, var iesniegt personīgi rakstveidā Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcijā vai attālināti https://registrs.iaui.gov.lv/.
5.2.2. Lietotājs, kurš ir reģistrējies Reģistrā, nevar pieslēgties savam spēļu kontam.
5.2.3. Lietotāja konta piekļuve var tikt atjaunota pēc Lietotāja izņemšanas no Reģistra. Minimālais lieguma termiņš ir 12 mēneši no dienas, kad Lietotājs ir iekļauts Reģistrā.
5.2.4. Visas veiktās likmes pirms Lietotājs ir iekļāvis sevi Reģistrā paliks spēkā.
5.2.5. SPINS nav atbildīgs par zaudējumiem, kuri radīsies Lietotājam atverot jaunu kontu, ar daļēju vai aplamu reģistrēšanās informāciju, kā veidu, lai apietu Lietotāja konta piekļuves ierobežošanu.
5.2.6. SPINS nav atbildīgs par zaudējumiem, kuri radušies Lietotājam iekļaujot sevi Reģistrā.
5.3. SPINS slēdz vai ierobežo Lietotāja kontu:
5.3.1. SPINS patur tiesības nekavējoties un bez iepriekšēja paziņojuma vai paskaidrojumiem piemērot Lietotāja konta ierobežojumus, bloķēt Lietotāja kontu un/vai izbeigt darījumu attiecības ar Lietotāju šādās situācijās vai citās, ja SPINS to uzskata par nepieciešamu:
5.3.1.1. Lietotājs ir pārkāpis šos Noteikumus un/vai Spēļu noteikumus vai rodas pamatotas aizdomas par šādu pārkāpumu;
5.3.1.2. pēc SPINS rīcībā esošās informācijas Lietotājs izmanto Spēļu pakalpojumam nepiemērotu vai aizliegtu aprīkojumu;
5.3.1.3. Ja SPINS rodas pamatotas aizdomas, ka Lietotāja darbība var tikt uzskatīta par krāpšanu vai jebkuru citu pārkāpumu Latvijas Republikas Krimināllikuma, Civillikuma izpratnē vai jebkura cita Latvijas Republikai saistošā normatīvā akta izpratnē;
5.3.1.4. SPINS ir iemesls apšaubīt Lietotāja tiesības izmantot Lietotāja kontu;
5.3.1.5. SPINS ir pamatotas aizdomas par noziedzīgām darbībām, nepareizu izmantošanu, krāpšanu vai šādas rīcības mēģinājumu saistībā ar Spēļu pakalpojumu;
5.3.1.6. SPINS ir spiests tā rīkoties saskaņā ar likumu vai valsts iestādes lēmumu;
5.3.1.7. SPINS uzskata to par nepieciešamu, piemēram, drošības iemeslu dēļ vai – lai nenodarītu kaitējumu SPINS reputācijai, vai citu iemeslu dēļ, piemēram, bet ne tikai, lai novērstu noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizāciju un terorisma finansēšanu;
5.3.1.8. Lietotājs pēc SPINS pieprasījuma nav iesniedzis noteiktajā termiņā pieprasīto informāciju un/vai dokumentus.
5.3.2. SPINS patur tiesības veikt Lietotāja konta ierobežojumus attiecībā uz visu Spēļu pakalpojumu vai attiecībā uz noteiktām spēlēm, piedāvājumiem vai pakalpojumiem.
5.3.3. SPINS patur tiesības liegt jebkurai personai atvērt kontu vai noteikt iemaksas un/vai zaudējumu limitu iepriekš minēto iemeslu dēļ vai ja SPINS uzskata to par citādi attaisnojamu.
5.4. Lietotāja kontu slēdzot, saskaņā 5.3.punktu, visus tajā esošos līdzekļus, kuri nav apstrīdēti, SPINS izmaksā Lietotājam. Pēc līdzekļu izmaksāšanas visas attiecības starp Lietotāju un SPINS ir uzskatāmas par izbeigtām. Līdzekļi, par kuriem ir strīds, tiek iesaldēti Lietotāja kontā līdz izmeklēšana ir pabeigta un atkarībā no izmeklēšanas rezultātiem tiek konfiscēti, vai atgriezti Lietotājam pēc izmeklēšanas beigām. Līdzekļu konfiskācija var notikt tikai pēc atbildīgo valsts uzraudzības iestāžu attiecīga rīkojuma.
5.5. Ja Lietotāja kontā ir līdzekļi, uz kuriem Lietotājam ir tiesības, pēc Lietotāja pieprasījuma SPINS pārskaita līdzekļus uz bankas kontu, kuru Lietotājs ir reģistrējis Lietotāja kontā, un no kura iepriekš vismaz vienreiz ir veikta iemaksa dalībai Spēļu pakalpojumos. SPINS patur tiesības pieprasīt Lietotājam atkārtoti apliecināt viņa identitāti un / vai veikt citas izmaksai nepieciešamās darbības.
5.6. Ja Lietotājs piecu (5) gadu laikā pēc klienta attiecību izbeigšanās nesazinās ar SPINS, Lietotāja tiesības uz Lietotāja kontā esošajiem naudas līdzekļiem tiek zaudētas.
5.7. Spēlēs, kas spēlētas neievērojot Spēļu noteikumus vai citādi, pārkāpjot Noteikumus, iegūtie līdzekļi netiks izmaksāti, jo Lietotājs ir zaudējis savas tiesības uz tiem.
5.8. Konta slēgšana miruša Lietotāja gadījumā. Ja SPINS saņem informāciju par Lietotāja nāvi, tam ir tiesības slēgt Lietotāja kontu, ja Lietotāja konta atlikums ir 0,00 EUR. Ja mirušā Lietotāja spēļu kontā ir naudas līdzekļi, SPINS ir tiesības pārskaitīt visus šajā kontā esošos līdzekļus uz to pašu kredītiestādes kontu, no kura tika pārskaitīti līdzekļi likmju veikšanai, un pēc tam slēgt kontu. Ja nav iespējams pārskaitīt naudas līdzekļus uz spēles kontu, un Lietotāja mantinieki vai citi likumiskie pārstāvji nesazinās ar SPINS piecu (5) gadu laikā pēc Lietotāja nāves datuma, šīs personas zaudē tiesības uz Lietotāja kontā esošajiem naudas līdzekļiem. Pēc minētā piecu gadu termiņa minētie naudas līdzekļi paliek SPINS īpašumā.
5.9. Atbildīgas azartspēles princips ir SPINS apņemšanās veicināt Lietotāja izpratni par azartspēļu atkarību, kas var ietvert SPINS noteiktos ierobežojumus Lietotājam un Lietotāja tiesības pašam reģistrēties Pašatteikušos personu reģistrā (vairāk informācijas šeit: https://registrs.iaui.gov.lv). SPINS cenšas nodrošināt, lai azartspēles būtu sociāli pieņemamas, taisnīgas, atbildīgas un izklaidējošas. Ja SPINS rīcībā nonāk informācija vai darījumu uzraudzības procesā SPINS rodas aizdomas, ka Lietotāju vidējo iemaksu/izmaksu izmaiņas un spēles paradumi signalizē par paaugstinātu azartspēļu risku atkarību vai aizdomas par problemātiskiem spēles paradumiem, SPINS, domājot par Lietotāja labklājību, pēc saviem ieskatiem ir tiesīgs lemt par nepieciešamību Lietotāja kontu slēgt vai ierobežot uz laiku piekļuvi Lietotāja kontam. Lietotāja kontu slēdzot, SPINS visus tajā esošos līdzekļus, kuri nav apstrīdēti, izmaksā Lietotājam.
6. SPINS TIESĪBAS UN PIENĀKUMI
6.1. SPINS uzņemas pienākumu pārvaldīt Lietotāja datus atbilstoši piemērojamiem normatīvajiem aktiem.
6.2. SPINS ir tiesības pārbaudīt Lietotāja sniegto informāciju, tostarp izmantojot trešo personu datu bāzes un pieprasot personu apliecinošu dokumentu kopijas.
6.3. SPINS ir tiesības atteikt reģistrāciju jebkurai personai vai slēgt jebkuru Lietotāja kontu, nepaskaidrojot reģistrācijas atteikuma/konta slēgšanas iemeslus.
6.4. SPINS saglabā tiesības jebkurā laikā pēc saviem ieskatiem nepieņemt iemaksu Lietotāja kontā bez jebkāda paskaidrojuma.
6.5. Ja SPINS rodas pamatotas aizdomas, ka Lietotājs pārkāpj kādu no Noteikumu punktiem vai Lietotāja darbība var tikt uzskatīta par nelikumīgu darbību Latvijas Republikas normatīvo aktu izpratnē, SPINS ir tiesības turpmāk nepieņemt likmes no Lietotāja un slēgt Lietotāja kontu, atbilstoši 5.nodaļā minētajam, kā arī informēt tiesībsargājošās institūcijas par konstatēto pārkāpumu.
6.6. Ja SPINS iegūst informāciju, ka Lietotājs ir reģistrējies ar citas personas datiem, veicot situācijas izpēti, SPINS ir tiesības anulēt visas Lietotāja veiktās likmes, un/vai anulēt visas iemaksas un izmaksas, un/vai slēgt Lietotāja kontu.
6.7. SPINS ir tiesības anulēt spēles rezultātus vai atzīt tos par spēkā neesošiem, ja spēles rezultātu radīja tehniska kļūme vai Lietotāja krāpnieciskas vai prettiesiskas darbības. Ja šāda darbība noved pie negatīvas bilances Lietotāja kontā, Lietotājam ir jāsedz starpība, kreditējot savu Lietotāja kontu Mājaslapā ar nepieciešamo summu.
6.8. SPINS patur tiesības aizturēt un/vai iesaldēt līdzekļus Lietotāja kontā un/vai pieprasīt atmaksāt līdzekļus, kas ir iegūti, krāpjoties vai pārkāpjot spēļu noteikumus vai šos Noteikumus, noziedzīgu darbību rezultātā, manipulējot ar azartspēļu pakalpojumiem, vai citā neatļautā veidā, ieskaitot mēģinājumus veikt šādas darbības, vai, ja ir pamatotas aizdomas par šādu rīcību. Līdzekļu konfiskācija var notikt tikai pēc atbildīgo valsts uzraudzības iestāžu attiecīga rīkojuma.
6.9. SPINS patur tiesības bez paziņojuma pievienot Mājaslapai jaunus piedāvājumus, spēles vai funkcijas vai jebkurā brīdī izveidot, izdzēst, apturēt, ierobežot piekļuvi jebkuram piedāvājumam, spēlei vai funkcijai.
7. LIETOTĀJA TIESĪBAS UN PIENĀKUMI
7.1. Lietotājam ir jāuzglabā savs lietotājvārds un parole konfidenciāli, lai novērstu citu personu piekļuvi savam Lietotāja kontam.
7.2. Lietotājam nekavējoties jāmaina parole un jāziņo SPINS, ja lietotājvārds vai parole ir jebkādā veidā izpausta vai apdraudēta.
7.3. Lietotājs ir pilnībā atbildīgs par veiktajām darbībām SPINS Mājaslapā, izmantojot ierīci zem sava lietotājvārda, konta un paroles, neraugoties uz Lietotāja apliecinājumu vai atļauju.
7.4. Lietotājs nedrīkst izmantot SPINS pakalpojumu, SPINS Mājaslapu, ierīces, programmatūru vai informāciju veidā, kas traucē vai ietekmē citus Lietotājus.
7.5. Lietotājs nedrīkst piedalīties nekādās darbībās, kā arī nedrīkst palīdzēt nevienai trešajai pusei veikt jebkādas darbības, kas mazina vai var traucēt SPINS pakalpojuma un Mājaslapas darbību.
7.6. Lietotājs nekādā veidā nedrīkst mēģināt pieprasīt vai iegūt citu Lietotāju informāciju.
7.7. Lietotājs nedrīkst augšupielādēt un/vai izplatīt programmas, failus vai datus, kas satur vīrusus, kuri bojā vai var ietekmēt ierīces, programmatūru, pakalpojumu un/vai Mājaslapas darbību.
7.8. Lietotājs nepiekrīt sadarbībai ar trešajām pusēm un neizmantos jebkuru ierīci, robotu, zirnekli, algoritmu, programmatūru, rutīnu vai citu metodi (vai jebkādu līdzīgu darbību), lai apdraudētu citus Lietotājus vai mēģinātu traucēt pakalpojumam, ierīcei, programmatūrai, Mājaslapai, informācijai vai jebkurai transakcijai Mājaslapā.
7.9. Lietotājs neizplatīs nekādu informāciju ar saturu, kas ir nelikumīgs, uzmācīgs, aizvainojošs, apdraudošs, pornogrāfisks, rasistisks vai etniski aizvainojošs vai jebkuru materiālu, kas varētu veidot vai veicināt rīcību, kura būtu uzskatāma par noziedzīgu, radītu civiltiesisko atbildību vai citādi pārkāptu jebkuru Latvijas Republikas normatīvo aktu.
7.10. Lietotājs nav SPINS amatpersona, direktors, darbinieks vai konsultants vai SPINS sadarbības partneru pārstāvis, vai radinieks kādai no iepriekš minētajām personām.
7.11. Lietotājs neapgrūtinās pakalpojuma, Mājaslapas, programmatūras, ierīces un/vai informācijas pareizo izmantošanu, kā arī neiesaistīs un nesūtīs SPINS, kā arī neveiks SPINS aptaujas, konkursus, ķēdes vēstulēs, “spam” vēstulēs vai masveida vēstuļu sūtīšanā.
7.12. Lietotājam ir pienākums nekavējoties informēt SPINS par jebkādām savas personiskās informācijas, kontaktinformācijas vai bankas konta informācijas izmaiņām. Lietotājam ir jāinformē SPINS rakstiski par jebkādām vārda, uzvārda un/vai personas koda izmaiņām.
7.13. Lietotāja pienākums ir norēķināties ar SPINS, jebkādu nenokārtotu saistību gadījumā. Lietotājs apliecina, ka apzināti neatcels, nenoraidīs vai neatsauks jebkuru darījumu un ka Lietotājs segs visus zaudējumus, kas radīsies, ja Lietotājs atcels, noraidīs vai atsauks darījumu.
7.14. Ja Lietotājs atklāj kļūdu vai citu sistēmas kļūmi, viņam ir jāatslēdzas no azartspēļu pakalpojuma nekavējoties. Lietotājam ir aizliegts izmantot azartspēļu sistēmas kļūdas vai kļūmes, lai gūtu peļņu. Lietotājam nav tiesību uz naudas līdzekļiem, kas iegūti kļūdas vai kļūmes vai tehnisku problēmu rezultātā. Lietotājam ir jāinformē nekavējoties SPINS, ja viņš ir pamanījis kļūdu, aizliegumu vai jebkādu citu kļūmi saistībā ar Spēļu pakalpojumu.
7.15. Ja jebkāda summa kļūdaini tiek iemaksāta Lietotāja kontā, Lietotājam ir jāinformē SPINS par to 24 (divdesmit četru) stundu laikā no brīža, kad Lietotājs pamanīja kļūdu vai pamatoti var uzskatīt, ka viņš ir pamanījis kļūdu. SPINS sniegs Lietotājam rakstisku paskaidrojumu par kļūdainā darījuma būtību un summu. Jebkuras summas, kas kļūdaini tiek iemaksātas Lietotāja kontā, tiks uzskatītas par nederīgām, un gadījumā, ja Lietotāja kontā ir pietiekams līdzekļu atlikums, SPINS atskaitīs tos no Lietotāja konta. Ja Lietotāja kontā ir nepietiekams līdzekļu atlikums, Lietotājam ir pienākums nekavējoties papildināt Lietotāja kontu, atgriežot SPINS summu, kas ekvivalenta kļūdaini iemaksātajai summai. Kļūdaini iemaksātā summa nav derīga likmju veikšanai. SPINS patur tiesības atcelt visas kļūdaini iemaksātās summas attiecīgās likmes un transakcijas. Lai izvairītos no šaubām, ja Lietotāja kontā ir pieejams atlikums un tam ir pievienota kļūdaini iemaksātā summa, Lietotājs ir tiesīgs veikt likmes un pieprasīt izmaksu līdz brīdim, kad Lietotāja konta atlikums ir lielāks par kļūdaini iemaksāto summu.
7.16. Gadījumā, ja SPINS kļūdaini pārskaita jebkuras summas bez tiesiska pamata uz Lietotāja bankas kontu, Lietotājam ir jāinformē SPINS par to 24 (divdesmit četru) stundu laikā no brīža, kad Lietotājs pamanīja kļūdu vai pamatoti var uzskatīt, ka viņš ir pamanījis kļūdu. Lietotājs saistībā ar to apņemas neizmantot šo summu vai tās daļu SPINS pakalpojumu saņemšanai, citu preču vai pakalpojumu iegādei vai norēķiniem ar citām personām un nodrošināt tās pilnīgu atgriešanu SPINS kontrolē.
7.17. Lietotājs piekrīt, apliecina un garantē, ka viņš neveiks depozīta atcelšanu, atsaukšanu vai jebkādu citu darbību, kas saistīta ar Lietotāja konta papildināšanas darījuma atsaukšanu. Ja rodas kāda no minētajām situācijām, Lietotājs piekrīt atlīdzināt SPINS zaudējumus saistībā ar šādu rīcību un kompensēt jebkādus zaudējumus, kas radušies, atgūstot zaudējumu summu.
8. LIKMES UN LIKMJU PIEŅEMŠANAS PROCEDŪRAS
8.1. SPINS Mājaslapā tiek pieņemtas likmes uz kazino spēlēm un tiešraides (Live) kazino spēlēm.
8.2. Ja rodas tehniska kļūda, kas saistīta ar Mājaslapu vai Spēļu pakalpojumiem, uz kuriem ir iespējams veikt likmes, SPINS patur tiesības atcelt attiecīgās likmes.
8.3. SPINS pieņem tikai likmes, kas tiek veiktas no reģistrēta Lietotāja spēles konta, izmantojot interneta starpniecību, un tiek veiktas, ievērojot Noteikumus. Likmes, kas tiek iesniegtas citā formātā (pa pastu, caur e-pastu vai citā veidā), netiks pieņemtas, un jebkura likmes iznākums, kas nav saskaņā ar šiem Noteikumiem, tiks uzskatīts par atceļamu pēc SPINS ieskatiem.
8.4. Mākslīgā intelekta vai programmatūras (bieži pazīstams kā "bots") izmantošana ir aizliegta. Visas likmes, kas ir veiktas vai mēģinātas veikt, izmantojot minēto veidu, tiks atceltas, un attiecīgie Lietotāja konti tiks slēgti.
8.5. Likmes būs derīgas tikai tad, ja Lietotāja vārds un parole ir pareizi, un ja Lietotāja kontā ir pietiekams atlikums, lai veiktu likmi.
8.6. Lietotājs pilnībā atbild par visām darbībām, transakcijām un notikumiem, kas notiek Lietotāja kontā (neatkarīgi no tā, vai darbība, transakcija vai notikums ir autorizēts no Lietotāja puses vai nē), un kas saistīti ar:
8.6.1. Lietotāja vārdu un uzvārdu; un/vai,
8.6.2. Lietotāja konta numuru; un/vai,
8.6.3. Lietotāja lietotājvārdu vai paroli.
8.7. Lietotājam ir jāpārliecinās, ka visi veiktie likmju dati ir pareizi. Kad likme ir veikta, Lietotājs to vairs nevar atcelt, atsaukt vai mainīt.
8.8. Visas likmes tiek fiksētas un reģistrētas SPINS datubāzē. SPINS datubāzes ieraksts ir galīgais pierādījums visām transakcijām attiecībā uz pakalpojumiem un visām veiktajām likmēm no Lietotāja puses.
8.9. Likme tiks uzskatīta par pieņemtu, kad transakcijas identifikācija tiks atspoguļota Lietotāja konta transakciju vēsturē.
8.10. Attiecībā uz jebkuru likmi un tās saistīto transakciju, SPINS lēmums ir galīgs un noteicošs.
8.11. Lietotājs atzīst, ka Mājaslapā piedāvātie pakalpojumi ietver nejaušo numuru ģeneratoru (RNG) vai tiešraides izdalījumu, kas nosaka kāršu sajaukšanu un izdalījumu, bumbiņu vai rata griešanu, kauliņu metienu, spēļu rezultātu un citu nejauši ģenerētu notikumu iznākumu, kas ir daļa no pakalpojuma. Lietotājs pieņem šos nejauši ģenerētos notikumus, kas ietver kāršu sajaukšanu un izdalījumu, bumbiņu vai rata griešanu, kauliņu metienu, spēļu rezultātu un citus nejauši ģenerētus notikumus, kas ir noteikti ar RNG vai tiešraides izdalījumu, kā galīgu un noteicošu rezultātu.
8.12. Laimētas spēles tiks uzskatītas par derīgām tikai tad, ja tās tiek spēlētas saskaņā ar piemērojamiem spēles noteikumiem. Turklāt, visu laiku, kamēr spēle tiek spēlēta, Lietotāja datoram ir jābūt savienotam ar spēles serveri.
9. PĀRTRAUKTAS VAI NEIZDEVUŠĀS SPĒLES
9.1. SPINS nav atbildīgs par jebkāda veida avārijām, servera darbības traucējumiem, aizturēm vai citiem tehniskiem traucējumiem, kas ietekmē pakalpojumu pieejamību.
9.2. SPINS neuzņemas atbildību par bojājumiem vai zaudējumiem, kas, tiek uzskatīti vai apgalvoti, ka ir radušies sakarā ar Mājaslapas vai tās satura savienojamību, tostarp, bet ne tikai, operāciju vai darbību kavēšanos vai pārtraukšanu, datu zudumu vai bojājumu, tīkla pārtraukumu vai jebkādu citu kļūdu.
9.3. Kazino sistēmas vai spēļu sistēmas bojājumu gadījumā visas likmes tiks atceltas.
9.4. Ja spēle ir uzsākta un likme ir veikta, bet spēles raunds tiek pārtraukts sistēmas kļūdas dēļ un to nav iespējams pabeigt vai noteikt rezultātu, SPINS atgriezīs šīs likmes summu atpakaļ Lietotāja kontā.
10. IZMAKSAS UN IEMAKSAS
10.1. Pamatnoteikumi
10.1.1. Eiro (€) ir vienīgā pieejamā valūta platformā. Citas valūtas netiek pieņemtas.
10.1.2. SPINS atļauj tikai likmes, kas tiek veiktas ar reālu naudu. Pirms spēlēm Lietotājam jāveic naudas iemaksa savā Lietotāja kontā, izmantojot Mājaslapā pieejamās maksājumu metodes. Lietotāja konta līdzekļus var izmantot, lai saņemtu interaktīvo azartspēļu pakalpojumus SPINS Mājaslapā, ja vien Lietotāja konts nav iesaldēts, slēgts vai tam nav piemēroti cita veida ierobežojumi.
10.1.3. SPINS patur tiesības pēc saviem ieskatiem jebkurā brīdī mainīt pieejamās maksājumu metodes Mājaslapā.
10.1.4. SPINS nevar garantēt, ka visā laikā būs pieejamas visas Mājaslapā norādītās maksājumu metodes.
10.1.5. Lietotājam ir tiesības izmantot tikai savā vārdā atvērtus maksājumu kontus un citus norēķina līdzekļus kā fiziskai personai. Lietotājam nav atļauts izmantot trešo personu vārdā atvērtus maksājumu kontus un citus norēķina līdzekļus.
10.1.6. Laimētie laimesti un potenciālās spēļu izmaksas/likmju atmaksa automātiski tiks ieskaitīta Lietotāja kontā. Pēc Lietotāja pieprasījuma līdzekļi, kas atrodas Lietotāja kontā, var tikt pārskaitīti uz to pašu kredītiestādes kontu, no kura tika veikta naudas iemaksa likmju veikšanai.
10.1.7. Laimētie laimesti tiks izmaksāti saskaņā ar Azartspēļu un izložu likumā noteikto kārtību.
10.1.8. Naudas līdzekļi, kas iemaksāti Lietotāja kontā, ir izmantojami tikai SPINS piedāvātajos Spēļu pakalpojumos.
10.1.9. SPINS neveic nekādas darbības ar Lietotāja konta kredīta atlikumu, izņemot:
10.1.9.1. ieturot no Lietotāja konta naudas līdzekļus, kas nepieciešami Lietotāja veiktām likmēm;
10.1.9.2. ieturot komisijas maksu par noteiktu naudas līdzekļu iemaksu un izmaksu;
10.1.9.3. ievērojot normatīvo aktu prasības un/vai gadījumus, kas minēti Noteikumos.
10.1.10. SPINS uztur un pārvalda Lietotāja kontā esošos līdzekļus drošā un likumīgā veidā, ievērojot vispāratzītas līdzekļu pārvaldes vadlīnijas, ieskaitot līdzekļu nodošanu finanšu iestādēm un/vai maksājumu risinājumu sniedzējiem.
10.2. Iemaksas
10.2.1. Ja Lietotājs ir veicis iemaksu, izmantojot “Bankas pārskaitījuma” metodi un pārskaitījums ir veikts no ārzemēs reģistrēta bankas konta, kas nav reģistrēts kādā no Eiropas Savienības dalībvalstīm, iemaksas summa tiks pilnībā atgriezta sūtītājam. Maksājums netiks pieņemts.
10.2.2. Ja tiek izmantota maksājuma karte kā norēķinu veids, Lietotājam būs jānosūta SPINS maksājuma uzdevums vai izraksts no maksājuma kartes izsniedzēja kredītiestādes, kurā redzams maksājuma kartei piesaistītais konta numurs, konta īpašnieka vārds, uzvārds un darījuma summa ar SPINS. SPINS patur visas tiesības noraidīt darījumus gadījumos, ja informācija nesakrīt. Tāpat nav atļautas Lietotāja iemaksas no priekšapmaksas maksājuma kartes, kurai nav norēķinu konta un ir iespēja veikt darījumus internetā. Ja Lietotājs ir veicis šāda veida iemaksu savā Lietotāja kontā, Lietotāja iegūtais laimests netiek uzskaitīts par neapstrīdamu, un SPINS patur tiesības anulēt šo laimestu.
10.2.3. Lietotājam kopā ir atļauts izmantot 5 (piecas) maksājuma metodes, t.i., Bankas pārskaitījums (konts) un maksājuma karte, kur viena no maksājuma metodes kategorijām (Bankas pārskaitījums (konts) vai maksājuma karte) nedrīkst būt vairāk par 3 (trim).
10.2.4. Visas summas, kas pārskaitītas uz Lietotāja kontu (SPINS kā pārstāvis Lietotāja vārdā), tiek glabātas bez maksas un procentiem visu kontā esošo līdzekļu glabāšanas laikā, kamēr konts ir aktīvs.
10.2.5. Pēc iemaksas veikšanas SPINS veic nepieciešamās pārbaudes. Laiks, līdz iemaksa tiek kreditēta SPINS kontā, ir atkarīgs no izvēlētās maksājuma metodes. Tiklīdz tiek saņemts apstiprinājums no maksājuma sniedzēja par darījumu, Lietotāja konts tiek nekavējoties kreditēts.
10.2.6. SPINS neuzņemas nekādu atbildību par kļūdām, kas var rasties maksājuma procesa laikā uz vai no Lietotāja konta. SPINS ir tiesības atcelt jebkuru likmi vai transakciju, kas saistīta ar šādām maksājuma procesa kļūdām. Lietotājam ir pienākums nekavējoties informēt SPINS, ja Lietotājs pamanījis, ka Lietotāja atlikums neatbilst paredzētajam.
10.2.7. Lietotājam ir aizliegts likt lielāku likmi, nekā Lietotāja kontā ir pieejami līdzekļi. SPINS nepieņem Lietotāja likmi, ja Lietotāja kontā nav pietiekami līdzekļu.
10.2.8. Minimālā un maksimālā iemaksas summa katram maksājuma veidam ir norādīta. SPINS patur tiesības pēc saviem ieskatiem grozīt minimālo un maksimālo iemaksas summu.
10.2.9. SPINS iesaka Lietotājiem saglabāt savu transakciju (veiktā darījuma) apstiprinājumu.
10.3. Izmaksas
10.3.1. Naudas izmaksa no Lietotāja konta notiek pēc Lietotāja pieprasījuma. Lai pieteiktu laimestu, Lietotājs savā spēļu kontā atver sadaļu “Izmaksa” un norāda pieprasītās summas apmēru, pēc tam nospiež pogu “Izmaksāt”. Lietotājs vairs nevarēs atcelt pieprasītā laimesta izmaksu. Laimestus var pieteikt uz izmaksu 12 (divpadsmit) mēnešu laikā no laimesta gūšanas dienas.
10.3.2. Pieprasītajai summai jābūt vismaz EUR 10,00 (desmit eiro), izņemot gadījumus, kas ir minēti Noteikumu 5.1.2. punktā.
10.3.3. Izmaksas tiek veiktas tikai uz Lietotāja vārda reģistrētu bankas kontu, no kura ir veikta iemaksa likmes veikšanai.
10.3.4. Izmaksas netiek veiktas uz cita Lietotāja vai trešās personas kontu.
10.3.5. SPINS var pagarināt izmaksas termiņu īpašu apstākļu gadījumā, ja pastāv aizdomas par krāpniecisku uzvedību vai nelegāli iegūtu līdzekļu legalizēšanu un/vai terorisma finansēšanu. Šādu pārbaudu rezultātā SPINS ir tiesības aizturēt līdzekļus Lietotāja kontā, un tas nav atbildīgs par jebkādiem izmaksu aizkavējumiem vai citiem aizkavējumiem, kas radušies šo pārbaudēm. Aizdomīgas rīcības gadījumā pārbaude un apstiprināšana var prasīt līdz 6 (sešiem) mēnešiem. Šo laika periodu var ietekmēt piemērojamais likums. Laikā, kamēr process tiek pabeigts, pieprasītie līdzekļi tiek uzglabāti Lietotāja kontā kā iesaldēti līdzekļi.
10.3.6. Ja Lietotājs pieprasa naudas līdzekļu izmaksu no sava Lietotāja konta, kuri pirms tam nav apgrozīti, izmantojot SPINS piedāvātos spēļu pakalpojumus, SPINS patur tiesības neapstiprināt izmaksu līdz brīdim, kad attiecīgie naudas līdzekļi ir vismaz vienu reizi apgrozīti, veicot likmes SPINS piedāvātajos Spēļu pakalpojumos.
10.3.7. SPINS ir tiesības noraidīt un/vai apturēt naudas līdzekļu izmaksu vai tālāku izmantošanu, ja iemaksātie naudas līdzekļi nav tikuši izmantoti Spēļu pakalpojumu izmantošanai, līdz brīdim, kamēr ir pārbaudīts šādas darbības mērķis un, nepieciešamības gadījumā, pārbaudīta šo iemaksāto naudas līdzekļu izcelsme.
10.3.8. Lietotājs ir atbildīgs par sniegtās informācijas patiesumu. Gadījumā, ja ir norādīta neprecīza informācija un tiek veikta izmaksa, Lietotājam nav tiesību vērst prasības vai pretenzijas pret SPINS.
10.3.9. Naudas izmaksa no Lietotāja konta tiek apstiprināta un veikta 1 (vienas) darba dienas laikā, ar nosacījumu, ka ir veiktas visas nepieciešamās pārbaudes. Lietotājs var pieprasīt ne vairāk kā 3 (trīs) izmaksas vienas kalendārās dienas laikā. Ja tiek pieprasīts vairāk izmaksu par 3 (trīs), SPINS patur tiesības pārcelt izmaksu veikšanu uz nākamo kalendāro dienu.
10.3.10. SPINS patur tiesības pārbaudīt Lietotāja tiesības saņemt izmaksu un šaubu gadījumā aizturēt maksājumu.
10.3.11. SPINS ir tiesības pieprasīt no Lietotāja jebkuru papildu informāciju, kas šaubu gadījumā apliecinātu datu patiesumu un tiesības saņemt izmaksu.
10.3.12. Lietotājs ir pilnībā atbildīgs par jebkādiem nodokļiem un nodevām, kas var rasties saistībā ar laimestu. Ja saskaņā ar likumu azartspēļu laimests ir apliekams ar nodokļiem, SPINS piemēros attiecīgo likumu un ieturēs nodokli izmaksas brīdī, iekasējot to vietā Lietotājam un ieskaitot to valsts budžetā.
10.3.13. Saskaņā ar likumu “Par iedzīvotāju ienākuma nodokli” SPINS ir pienākums ieturēt nodokli no Lietotāja veiktajām izmaksām, kas pārsniedz EUR 3,000.00 (trīs tūkstošus eiro). Likums nosaka, ka visiem apstiprinātajiem laimestiem, kas pārsniedz summu EUR 3,000.00 (trīs tūkstoši eiro) un tiek veikti vienā maksājumā vai vairākos maksājumos vienas sesijas laikā, tiek piemērots nodoklis 25,5% apmērā. Nodoklis tiek aprēķināts no Lietotāja apstiprinātā laimesta summas, un to ietur izmaksas brīdī, atņemot neapliekamo summu EUR 3,000.00 (trīs tūkstoši eiro), un pārējai laimesta daļai piemēro nodokli 25,5% apmērā. Attiecībā uz Lietotāja veiktajām izmaksām, kas pārsniedz likumā “Par valsts sociālo apdrošināšanu” noteikto obligāto iemaksu maksimālo apmēru, tiek piemērota nodokļa likme 33% apmērā. Lietotājam ir pienākums iesniegt gada ienākuma deklarāciju un personīgi nomaksāt nodokli no izmaksātā laimesta pārsnieguma summas.
10.3.14. SPINS nepiedāvā konsultācijas attiecībā uz nodokļiem un/vai juridiskiem jautājumiem. Lietotājiem, kuriem ir nepieciešama informācija par nodokļiem vai juridiskiem jautājumiem, ieteicams sazināties ar kompetentām personām vai atbildīgajām valsts iestādēm Latvijā.
11. UZRAUDZĪBA
11.1. SPINS ir subjekts saskaņā ar Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma un proliferācijas finansēšanas novēršanas likumu (turpmāk tekstā - NILLTPFN likums), un atbilstoši šī NILLTPFN likuma prasībām, SPINS ir pienākums regulāri atjaunot un uzturēt aktuālu informāciju par saviem klientiem (Lietotājiem).
11.2. Lietotājam ir pienākums, atbilstoši SPINS pieprasījumam, iesniegt personu apliecinoša dokumenta kopiju un citus nepieciešamos papildu dokumentus, kas saistīti ar Lietotāja darbībām Lietotāja kontā un Lietotāja iemaksāto naudas līdzekļu izcelsmi, kā arī sniegt atbildes un informāciju uz NILLTPFN likumā noteiktajiem jautājumiem, kas nepieciešami Lietotāja izpētei.
11.3. Nepieciešamības gadījumā SPINS var veikt papildu pārbaudi, lai veiktu Lietotāja izpēti, organizējot interviju pa telefonu vai izmantojot citus elektroniskos saziņas līdzekļus vai arī tieši SPINS birojā. Lietotājs tiek iepriekš informēts par šādas pārbaudes nepieciešamību, un tam ir jāierodas uz interviju 14 (četrpadsmit) dienu laikā no paziņojuma izsūtīšanas dienas. Lietotāja konts var tikt bloķēts, un Lietotāja kontā esošie līdzekļi var tikt iesaldēti, kamēr tiek veikta Lietotāja pārbaude.
12. AKCIJAS UN PIEDĀVĀJUMI
12.1. SPINS var noteiktos apstākļos piedāvāt Lietotājam akcijas un īpašus piedāvājumus. Noteikumi un nosacījumi attiecībā uz īpašajiem piedāvājumiem tiek publicēti SPINS Mājaslapā vai nosūtīti uz Lietotāja reģistrēto e-pasta adresi.
12.2. Ja spēlē piedaloties ir iespējams saņemt īpašu piedāvājumu, Mājaslapā tiek sniegts paziņojums par šo piedāvājumu, papildu laimestiem un to saņemšanas noteikumiem pirms spēles sākšanas. SPINS patur tiesības mainīt jebkuru īpašo piedāvājumu un papildu laimestus bez iepriekšēja paziņojuma.
12.3. Ja nav norādīts citādi, katrs īpašais piedāvājums tiek piešķirts Lietotājam tikai vienreiz.
12.4. Visi piedāvājumi ir paredzēti izklaidei, un SPINS var ierobežot Lietotāja piedalīšanos dažādos īpašajos piedāvājumos vai vispār.
12.5. SPINS patur tiesības pēc saviem ieskatiem jebkurā laikā mainīt, atcelt, atsaukt vai noraidīt jebkuru īpašo piedāvājumu vai tā noteikumus. SPINS lēmums ir galīgs un saistošs.
12.6. SPINS īpašie piedāvājumi ir derīgi tikai SPINS Mājaslapā.
12.7. SPINS īpašos piedāvājumus ir jāizmanto 3 (trīs) dienu laikā no pieteikšanās brīža, izņemot gadījumus, kur piedāvājuma noteikumos ir atrunāts citādāk.
12.8. SPINS ir tiesības atcelt īpašā piedāvājuma atbilstību nosacījumiem, summu un jebkādus saistītus īpašā piedāvājuma laimestus Lietotājam vai Lietotāju grupai, ja pastāv aizdomas par nepatiesu likmju veikšanu, kas var novest pie garantētas peļņas iegūšanas vai noteikumu pārkāpuma attiecībā uz īpašo piedāvājumu. Aizdomīgas darbības var ietvert, bet nav ierobežotas ar kopīgām likmju veikšanas stratēģijām, izmantojot identiskus notikumus vai likmes uz pretējām pusēm no vairākiem Lietotāja kontiem (piemēram, pie viena Live Kazino ruletes galda), tirgus, izvēles, kas var tikt identificētas vienā vai vairākos kontos.
12.9. Ja tiek atklātas acīmredzamas saistības starp vairākiem Lietotājiem, līdzīgām likmju veikšanas metodēm vai citiem negodīgiem derību veikšanas veidiem, kas ļaunprātīgi izmanto vai manipulē ar vienu vai vairākiem īpašajiem piedāvājumiem, kas tiek piedāvāti ar mērķi iegūt garantētu peļņu, SPINS var atcelt šos īpašos piedāvājumus un attiecīgos laimestus. SPINS ir tiesības uzraudzīt piedāvājumu ļaunprātīgu izmantošanu visā Mājaslapā.
12.10. Ja SPINS ir aizdomas vai konstatē, ka Lietotājs ir izmantojis, izmanto vai cenšas ļaunprātīgi izmantot īpašos piedāvājumus, SPINS ir tiesīgs bloķēt, liegt, apturēt, ieturēt vai atcelt Lietotāja kontu.
12.11. Ja pēc SPINS pārbaudes tiek konstatēts, ka Lietotājs vai Lietotāju grupa ir ļaunprātīgi izmantojuši īpašos piedāvājumus, SPINS patur tiesības atsaukt atbilstību šiem īpašajiem piedāvājumiem, attiecīgo īpašā piedāvājuma summu un visus saistītos laimestus, kā arī aizliegt Lietotājam vai Lietotāju grupai turpmāku piekļuvi kontam vai kontiem.
13. DROŠĪBAS APSVĒRUMI
13.1 SPINS ievēro drošības pasākumus un normatīvo aktu prasības, un tas ieraksta un glabā visu telekomunikāciju un elektronisko komunikāciju, kas notiek starp Lietotāju un SPINS, lai uzlabotu pakalpojumu sniegšanu un nodrošinātu atbilstību attiecīgajiem noteikumiem.
14. E-PASTA UN SMS ZIŅOJUMI
14.1. SPINS var nosūtīt paziņojumus, kas saistīti ar Lietotāja kontu un juridiskiem jautājumiem, uz Lietotāja reģistrēto e-pasta adresi, kuru Lietotājs izmantoja reģistrēšanai pie SPINS, vai arī īsziņu (SMS) formātā uz mobilā tālruņa numuru, ko Lietotājs norādīja reģistrēšanās laikā pie SPINS.
14.2. Jebkurš šāds paziņojums no SPINS tiks uzskatīts par saņemtu pēc divdesmit četrām (24) stundām no tā izsūtīšanas brīža.
15. KONFIDENCIALITĀTE
15.1. SPINS apstrādā visus personas datus saskaņā ar piemērojamajiem tiesību aktiem un regulām. SPINS var atklāt personas datus tikai saskaņā ar PRIVĀTUMA POLITIKU vai normatīvo aktu prasībām, un tas tiek darīts tikai autorizētām personām, kas ir saistītas ar personas datu apstrādi un ir pienākumi ievērot konfidencialitāti, vai arī tad, ja uz tām attiecas likumā noteiktas konfidencialitātes prasības.
16. SŪDZĪBU IESNIEGŠANA
16.1. Ja Lietotājam ir jautājumi par Mājaslapu vai pakalpojumu vai, ja Lietotājam ir aizdomas par kļūdām sniegtajā pakalpojumā, Lietotājam ir jāizmanto SPINS atbalsta dienesta pakalpojums, sūtot savu vēstuli uz SPINS e-pasta adresi: support@spins.lv vai sazinoties ar Live čata palīdzību.
16.2. Sūdzību vai pretenziju Lietotājs var iesniegt rakstiskā formā 15 darba dienu laikā no notikuma iestāšanās brīža, sūtot to uz SIA “BALTENT”, Ģertrūdes iela 12-7, LV-1010, Rīga, vai elektroniski parakstītu vēstuli uz e-pasta adresi: support@spins.lv. SPINS izskata sūdzību vai pretenziju un sniedz Lietotājam atbildi 10 darba dienu laikā no attiecīgā dokumenta saņemšanas brīža.
16.3. SPINS sniegtā atbilde vai lēmums ir galīgs.
16.4. SPINS cenšas sniegt atbildi uz Lietotāja sūdzību iespējami ātrākā termiņā.
17. INTELEKTUĀLAIS ĪPAŠUMS
17.1. Visas Mājaslapas saturam ir tikai SPINS vai SPINS sadarbības partneru īpašums.
17.2. Lietotājs var izmantot saturu un informāciju, kas ir pieejama Mājaslapā, tikai personīgai lietošanai un atturēties no intelektuālā īpašuma izmantošanas citos veidos.
17.3. Spēļu pakalpojumu saturu kā intelektuālu un rūpniecisku īpašumu aizsargā piemērojami normatīvie akti un starptautiskie autortiesību akti un līgumi. Jebkura SPINS Spēļu pakalpojuma materiālu, tai skaitā, bet ne tikai teksta, grafikas, audio, video un datorprogrammu visa veida pavairošana vai izplatīšana ir stingri aizliegta, ja vien nav skaidri norādīts citādi. SPINS patur visas tiesības, kas šeit nav īpaši norādītas.
17.4. SPINS tirdzniecības nosaukums, zīmols un visi saistītie preču zīmju, produktu un/vai pakalpojumu nosaukumi, kā arī Spēļu pakalpojumam izmantotie saukļi ir SPINS īpašums, un tos nedrīkst izmantot nekādā veidā bez iepriekšējas SPINS rakstveida piekrišanas. Spēļu pakalpojuma izmantošana nav interpretējama kā licenču piešķiršana vai tiesības izmantot kādu no preču zīmēm vai nosaukumiem, kas parādās SPINS Mājaslapā vai saistībā ar Spēļu pakalpojumu, bez iepriekšējas SPINS vai trešās puses rakstveida piekrišanas.
17.5. SPINS piešķir ekskluzīvas, bezatlīdzības intelektuālā īpašuma tiesības attiecīgajiem materiāliem (piemēram, fotogrāfijas, jautājumi, komentāri, teksta ziņojumi utt.), kas ir iesniegti Mājaslapā. Lietotājam nav tiesību pret tiem celt nekādas prasības par kompensāciju vai atlīdzību.
18. TREŠO PUŠU TIESĪBAS
18.1. Lietotājs nav tiesīgs nodot trešajām personām prasības, kas viņam ir vai varētu rasties pret SPINS.
18.2. Nekas šajos Noteikumos nerada nekādas tiesības vai labumu par labu jebkurai trešajai pusei, kas nav Lietotājs vai SPINS, gan saskaņā ar tiesību aktiem, gan kā citādāk.
19. NEPĀRVARAMA VARA
19.1. SPINS nav atbildīgs par jebkādiem zaudējumiem, kas rodas nepārvaramas varas vai citu līdzīgu apstākļu rezultātā, kas tieši vai netieši ietekmē SPINS un nepamatoti apgrūtina SPINS darbību (force majeure). Nepārvaramas varas gadījumu piemēri ietver reālus vai potenciālus streikus, valdības rīcību, jaunus valsts likumus, karu vai kara draudus, sabotāžu, masu nemierus, demonstrācijas, ugunsgrēkus, vētras, plūdus, sprādzienu, zemestrīci, materiālu vai resursu piegādes ierobežojumus, nespēju iegūt attiecīgas atļaujas, nelaimes gadījumus un elektroenerģijas vai telekomunikāciju tīklu defektus.
19.2. Nepārvarama vara vai cits notikums, ko SPINS nevar ietekmēt un kas kavē vai apgrūtina pakalpojuma uzturēšanu, dod SPINS tiesības apturēt vai ierobežot pakalpojumu uz nenoteiktu laiku, līdz situācija mainīsies.
20. NOTEIKUMU VAI SPĒĻU NOTEIKUMU GROZĪJUMI
20.1. SPINS ir tiesības vienpusēji veikt grozījumus vai papildināt šos Noteikumus, paziņojot par to Lietotājam pa e-pastu un/vai publicējot grozījumus Mājaslapā.
20.2. SPINS patur tiesības mainīt, atjaunot vai modificēt Noteikumus (vai jebkuru to daļu), un šīs izmaiņas tiks parādītas Lietotājam, publicējot tās attiecīgajos Noteikumos.
20.3. Izmainītie, atjaunotie vai modificētie Noteikumi stāsies spēkā no to publicēšanas brīža Mājaslapā. Lietotāja turpmākā Mājaslapas un pakalpojumu izmantošana tiek uzskatīta par apstiprinājumu attiecībā uz izmainītajiem vai atjaunotajiem Noteikumiem.
20.4. Lietotājam ir pienākums regulāri un ne retāk kā reizi mēnesī pārskatīt Noteikumus un sekot līdzi veiktajām izmaiņām.
20.5. Lietotājs var iepazīties ar SPINS interaktīvo azartspēļu spēļu noteikumiem, nosūtot pieprasījumu ar spēles nosaukumu uz e-pastu: support@spins.lv.
21. PIEMĒROJAMIE LIKUMI, JURISDIKCIJA UN ATBILDĪBA
21.1. Visas juridiskās attiecības starp SPINS un Lietotāju, to spēkā esamību un izbeigšanu, kā arī strīdi, kas izriet no šīm attiecībām, regulē Latvijas Republikas normatīvie akti.
21.2. SPINS darbību saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem kontrolē Latvijas Republikas Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcija. Vairāk informācijas var atrast tīmekļa vietnē: www.iaui.gov.lv.
21.3. Ja tiesa vai kāda cita kompetentā iestāde, kas ir jurisdikcijā attiecībā uz SPINS, konstatē SPINS atbildību pret kādu Lietotāju, SPINS civiltiesiskā atbildība ir ierobežota ar Lietotāja likmju apmēru vai Lietotāja tīro laimesta (laimests - veiktā likme) apmēru, atkarībā no tā, kura summa ir mazāka.
21.4. SPINS ne sniedz nekādas tiešas vai netiešas garantijas par Lietotāja likumīgajām tiesībām saņemt SPINS sniegtos pakalpojumus, un nevienam no SPINS darbiniekiem nav tiesību sniegt jebkādu šāda veida pārstāvību vai garantiju.
21.5. SPINS neuzņemas un neatzīst nekāda veida atbildību par kaitējumu, kas radies Lietotājam vai trešajām personām saistībā ar:
21.5.1. trešās personas maksājuma līdzekļa izmantošanu Lietotāja kontā;
21.5.2. izmaksu pieprasījumu no Lietotāja konta uz trešās personas bankas kontu;
21.5.3. nepareiziem rekvizītiem, kas norādīti izmaksu pieprasījumam no Lietotāja konta;
21.5.4. trešo personu atļaujas izmantošanu Lietotāja kontā;
21.5.5. nesankcionētu trešās personas Lietotāja konta izmantošanu.
21.5.6. trešo personu datu izmantošanu.
21.6. SPINS neatzīst un neuzņemas nekāda veida atbildību par kaitējumu, kas radies Lietotājam vai trešajām personām saistībā ar:
21.6.1. nepareizu interpretāciju, neprecīzu tulkojumu, pareizrakstības, lasīšanas, maksājuma kļūdu, tehniskā rakstura nepilnību, notikumu atcelšanu vai nepārvaramu varu;
21.6.2. Noteikumu neievērošana;
21.6.3. noziedzīgu nodarījumu;
21.6.4. SPINS sniegtiem padomiem;
21.6.5. SPINS centrālās datorsistēmas vai tās daļas, spēļu piegādātāju sistēmu vai jebkura veida ārpuslīgumisko pārkāpumu kļūmēm.
21.7. SPINS ir atbildīgs tikai par tiešiem zaudējumiem, kas nodarīti ar mērķi vai rupjām neuzmanības dēļ.
21.8. Lietotāja dalība SPINS sniegtajos pakalpojumos nozīmē konkrētu zināšanu pieņemšanu par tehniskajām iespējām, reakcijas laiku, informācijas nodošanu interaktīvā vidē, sakaru pārtraukšanas risku un vispārējiem riskiem, kas saistīti ar jebkuru savienojuma un pārraides kļūdu.
21.8.1. Nepilnību attiecībā uz personas datu aizsardzību.
21.8.2. piesārņojuma ar internetā cirkulējošiem vīrusiem risku.
21.9. Mājaslapa var saturēt saites uz trešo pušu uzturētām mājaslapām, kuras SPINS nekontrolē. Saites uz šādām trešo pušu mājaslapām ir ievietotas tikai Lietotāja ērtībai. SPINS neuzņemas atbildību par kaitējumu, kas radies Lietotājam, izmantojot trešo pušu mājaslapas.
21.10. SPINS nav atbildīgs par Lietotāja veidotā satura vai reklāmas ieliktņa saturu, bet SPINS patur tiesības izdzēst saturu, kas pretrunā normatīvajiem aktiem vai Noteikumiem.
21.11. Ja Lietotājs pārkāpj Noteikumus vai normatīvos aktus, SPINS neuzņemas atbildību par trešo personu prasībām un zaudējumiem, izmaksām vai bojājumiem, kas no tā izriet.
21.12. SPINS neuzņemas atbildību par Mājaslapā sniegtajiem pakalpojumiem attiecībā uz pilnīgumu, precizitāti vai kvalitāti un nav atbildīgs par zaudējumiem vai bojājumiem, kas radušies Mājaslapā esošu programmatūras kļūdu dēļ.
21.13. SPINS nav pienākums atmaksāt Lietotājam iemaksātās likmes un nav atbildīgs par zaudējumiem, ieskaitot zaudētus laimestus, kas var rasties zaudēta savienojuma dēļ, ja ir izmantota nepiemērota aparatūra, programmatūra un/vai savienojuma konfigurācija no Lietotāja puses.
21.14. SPINS nav atbildīgs par problēmām, kas saistītas ar iekārtām vai programmatūru, kas var ietekmēt Spēļu pakalpojumu darbību, kavēt likmju izdarīšanas norādījumu izpildi un/vai likmju reģistrēšanu vai traucēt Lietotājam sazināties ar SPINS (neatkarīgi no tā, kurā vietā un kā šīs iekārtas tiek kontrolētas).
21.15. SPINS nav atbildīgs par Lietotāja Mājaslapas darbībām un negarantē nekāda veida zaudējumus, kas radušies Lietotājam saistībā ar Mājaslapas izmantošanu.
21.16. SPINS neuzņemas atbildību par nekāda veida zaudējumiem, kas radās Lietotājam Mājaslapas, lietošanas rezultātā.
21.17. SPINS nenes atbildību par trešo pušu sniegtajiem pakalpojumiem un nevar garantēt, ka programmatūra darbosies bez kļūdām, būs piemērota paredzētajam mērķim, Mājaslapa un tās saturs būs piemērots visām ierīcēm vai ka Mājaslapa un tās saturs darbosies nepārtraukti.
21.18. E-pasta/īsziņas paziņošanas pakalpojums ir paredzēts tikai Lietotāja ērtībai. SPINS neatzīst un neuzņemas atbildību par jebkādiem kļūdainiem e-pasta/īsziņas paziņojuma saturiem vai par situāciju, kad Lietotājs nesaņem e-pasta/īsziņas paziņojumu (-us).
22. APAKŠUZŅĒMĒJI
22.1. SPINS patur tiesības izmantot apakšuzņēmējus. SPINS var ievākt, atjaunināt un pārbaudīt visu personas informāciju patstāvīgi vai izmantojot trešās puses pakalpojumus bez iepriekšējas saskaņošanas ar Lietotāju.
23. NOTEIKUMU SPĒKĀ ESAMĪBAS TERMIŅŠ
23.1. Šie Noteikumi starp SPINS un Lietotāju ir spēkā līdz turpmākam paziņojumam.
24. CITI NOTEIKUMI
24.1. Noteikumu virsraksti ir domāti tikai ērtības labad un tiem nav citas nozīmes, un tie nav izmantojami interpretācijas nolūkos.
24.2. Ja kāds no Noteikumu punktiem kļūst par spēkā neesošu, tas neietekmē pārējo Noteikumu spēkā esamību.
24.3. Šie Noteikumi ir sastādīti latviešu valodā. Juridisks spēks darījumu attiecībās starp Lietotāju un SPINS ir tikai Noteikumu redakcijai latviešu valodā. Ja šo Noteikumu saturs citā valodā atšķiras no Noteikumiem latviešu valodā, Noteikumi latviešu valodā ir prioritāri. Tas attiecas arī uz spēļu noteikumiem, jebkādiem tekstiem Mājaslapā, kā arī informāciju attiecībā uz bonusa piedāvājumiem un nosacījumiem.